Indskrivning i børnehuset

Opskrivning til børnehuset foregår ved at udfylde indskrivningsblanketten til Børnehuset og sende den til Friskolens adresse. Børnehuset kvitterer umiddelbart efter for modtagelsen, og dit barn er skrevet på vores venteliste.

Principper for optagelse:

• Ligelig fordeling af køn i hver årgang

• Søskendefordel for andet barn uden for institutionen

• Ekstra søskendefordel for andet barn, der allerede går i institutionen

Vi tilstræber:

•  Ligelig fordeling af børn i hver aldersgruppe, således at der skabes sammenhæng med det videre forløb med klassedannelse i skolen

• Ekstra søskendefordel for andet barn, der allerede går i institutionen

Barnet skal kunne deltage i den hverdag, der tilbydes ud fra de pædagogiske principper og den pædagogiske praksis, som børnehuset arbejder ud fra.

Børnehuset giver endelig besked om optagelse min. 1 måned før pladsen tildeles.

Børnehuset skal i følge loven tilbyde deltidspladser til børn af forældre, der kan dokumentere at de er på barsel. Disse pladser har en begrænset nedsat pris (ca. 200kr./mdr) og tilbydes kun i tidsrummet 9-15.

Kontakt:

DSC01304_edited.jpg

Kristine Baltsersen

Leder af Kundby Børnehus

17_512px_edited.png

"Kom på besøg og se hvad vi kan tilbyde dig og dit barn" - Kristine